Saturday, October 2, 2010

neg*o cel#%a !


RIP MJ - kau bukan Negro  . gambar dicilok dari Google 


cerita malam jumaat. unit atas umah aku adalah unit yang disewa oleh beruk makhluk2 dari benua afrika

time aku nak tidur lebih kurang pukul 12++(a.m ye) mesti beruk  makhluk2 ni berborak-bergurau senda-buat lawak afrika yang tak kelakar lepas tu gelak2 macam tengok raja lawak (edisi republik Congo)- ha ha tak klakar lawak aku ni. suara dah la kuat macam anjing menyalak. ok ini bukan hari pertama. dah 3 hari berturut2 beruk makhluk2 tu memekak. ingat duduk dalam hutan agaknye. ni kawasan apartment la bongok... kau kentut dalam rumah pun aku boleh dengar syaiitoonnn.

ok masuk hari ketiga - khamis malam jumaat - aku dah tak tahan. aku naik sound dorang. aku cakap kalau tak senyap aku panggil security guard dan polis. aku tengok adalah dalam 4-5 orang kot dalam rumah tu (5 orang afrika = 17 orang melayu) lekaki ade , perempuan ada, pondan tak perasan plak. kalau dorang belasah aku... mmg dah masuk muka depan suratkhabar metro aku pagi jumaat. headline : "Jejaka kacak maut dibelasah 50 mat afrika" ha ha ha pun tak kelakar jugak.

nasib baik reti bahasa. lepas ni aku nekad - kalau beruk makluk2 ni bising lagi, aku mmg betul2 nak panggil polis+imigresen+mazidul akmar , karam singh dan lain2 lagi.

ok , sekian untuk kali ini. ha ha ha

No comments:

Post a Comment