Saturday, January 8, 2011

blogger misteri? salah!

aku tak rasa kita wajib kene dedahkan identiti kalau nak ber'blog' ni - selagi blog kita tu tak da unsur-unsur menghina atau mengkritik individu lain.

itu je aku nak kata.

aku ada terbaca kat blog lain lebih kurang maksud macam ni : blogger yang sorok identiti ni blogger 'takde telo'.

aku dah check tadi, masih ada dua.

itu je. cuma nak sampaikan pandangan aku. mungkin pemahaman aku lain dari maksud penulisan blogger tu. kalau salah aku mintak maaf

azat : entry ni bukan ditujukan pada kau.. he he he

4 comments:

  1. haha...nasib baik! ingtkan da tinggal 1..adesss

    hm..aku setuju ngan pndapat ko tu...

    xda buat masalah, xpa la..yang buat masalah tp beselindung tu yng xda telo..

    ReplyDelete
  2. hak masing-masing beb,tu blog dia.Dia buat,dia tanggung dan dia rasa.Hu..hu..

    ReplyDelete
  3. heh hairul nizam, bkn aku ek yg menimbulkan isu, pada aku misteri itu sexy, muahahahaaa...

    jom nak ajar buat header jom

    ReplyDelete