Thursday, January 13, 2011

Terkini!!!...gambar Waheeda berbikini pula tersebar!!! huh

panas.. panas.. panas...

sumber : merata-rata sampai tak larat nak save as.. :)
kalau la betul ada gambar macam tajuk entri aku ni baru la aku rasa cerita panas.
fasha sandha pakai bikini?? hahaha apesal la aku tak tekejut sikit pun. nak tambah lagi tak tekejut baca la statement 'mama' fasha sandha dalam kosmo hari ni.. cari sendiri ye.. takde link.

p/s : 1) waheeda dalam entri aku ni bukan isteri Ustaz Akhill Hayy ye..
        2) calon ibu @ mama mithali tahun 2011 dah dibuka ke belum?? aku ada calon..

7 comments:

  1. walaupun dinyatakan bukan isteri Ustaz Akhill Hayy , namun begitu tajuk tetap menimbulkan fitnah .

    ReplyDelete
  2. touyakarama : series memang aku tak niat nak memfitnah.. lagipun bukan sorang je nama waheeda kan.. :)
    admin : he he he aku pun terkena dengan diri sendiri

    ReplyDelete
  3. salam..
    ermm..memang terkejut juga
    membaca tajuknya..he he

    ReplyDelete
  4. haha...waheeda anak pak wahab tu,hehe..

    ReplyDelete
  5. alamak skali gambar si fasha sendat la pulak =P

    ReplyDelete